Teljesítmény, amelyre támaszkodhat
Erős szív dobog az M5001N motorháztetője alatt. Az új V-3800 TIE 4F 4 hengeres motor, 3B kibocsátási szinttel, 73 lóerős (a 97/68 / EK irányelv szerint).
Egy extra teljesítmény
Az M5071N motorháztető alatt 3,8 l-es motor található , amely ebben a lóerő-osztályban egyedülálló. Ez a nagy henger ürtartalmú motor az M5071N modell számára biztosítja a megfelelő teljesítményt minden feladathoz.
Tiszta technológia
Az új motor dízel részecskeszűrő megbízhatóan csökkenti a károsanyag kibocsátást. A két elektronikus motor fordulatszám beállítás lehetővé teszi az ismétlődő munkafolyamatok kényelmes és gyors beállítását, ami nemcsak hasznos, hanem időt is takarít meg.
Kényelmes sebességfelügyelet
A motorok új elektronikus fordulatszám-vezérlővel rendelkeznek, amellyel a motor fordulatszáma szabályozható. Az RPM üzemmód rendszer aktiválása után a sebesség állandó marad, még akkor is, ha az energiaigény változik. Ennek eredményeként a kardántengely-hajtott munkagépeket állandó fordulatszámon lehet üzemeltetni.
Új üzemanyagtartály
Három tartály helyett, amint az elődei használtak, az M5001N-nek csak két nagy tartálya van a fülke alján. Ez nem csak nagyobb kapacitást és ezáltal hosszabb használati időt, hanem magasabb kényelmet is biztosít. Az új tartály kialakítás jobb kilátást biztosít a hátsó rész felé, mivel nincs szükség hátsó tartályra. Valamint mivel a három tartály helyett két tartály van, az üzemanyag-fogyasztásmérő pontosabb értéket jelez.
Sima váltás a nehéz körülmények között is
A Kubota M5001N berendezésnél kétféle sebességváltó közül választhat: az egyik sebességváltó 18 előremeneti és 18 hátrameneti fokozattal, a másik egy komfort sebességváltó 36 előremeneti és hátrameneti fokozattal és két terhelés alatt váltható sebességfokozattal . Függetlenül attól, hogy melyiket választja - jó választás. Nagy hatékonysággal alacsony és magas sebességnél is a finoman harmonizált sima váltások biztosítják az elégedettséget, a megbízhatóságot és a gazdaságosságot.
Egy másik fejlesztés a tengelykapcsoló oldó gomb a 36/36 sebességváltón mint alapfelszereltség; a tengelykapcsoló oldó gomb növeli a kezelő kényelmét a könnyű sebességváltással, csak nyomja meg a gombot, és váltson a 6 fokozat között.
Villámgyors sebességváltás terhelés alatt
A 36E / 36H sebességváltó kétsebességű technológiája villámgyors váltást tesz lehetővé. A növekvő terhelés esetén Hi helyzetben egyszerűen csak nyomja meg a Dual Speed gombot a váltókaron. Ezután csökken a haladási sebesség, és megnő a nyomaték.
Gyors haladás és üzemanyag-megtakarítás
A sebességváltó overdrive funkciója alacsony motor fordulatszámot tart nagy sebességű haladáskor. A 40-ECO sebességváltóval gyorsan eljut a rendeltetési helyére, miközben üzemanyagot takarít meg és csökkenti a zajterhelést is.
A bukókeret egyszerűen kezelhető
A keret kényelmesen kihajtható vagy behelyezhető, ami praktikus, ha alacsonyabb magasságra van szükség, például alacsony épület bejáratnál. Két könnyen hozzáférhető csap segítségével egyszerűen és könnyedén behajtható a bukókeret. Csak ki kell lazítania a csapokat, majd beállítania a keretet, majd újra rögzítenie és kész!
Ideális ergonómia és vízállóság
A DTH-modellek vezérlőelemei kényelmesen a vezetőülés jobb oldalán helyezkednek el. Az összes kapcsoló és kar ergonómiailag optimalizált, és különösen könnyedén működtethető. A traktor új műszerfalát úgy tervezték, hogy akadálytalan kilátást biztosítson Ön előtt. Mivel a traktorok munkájához nem jár optimális időjárási garancia, az összes műszer és kezelőszerv teljesen vízálló. Még a súlyos felhőszakadások sem okoznak problémát.
Az M5001N könnyedén felveszi a nehéz terheket
Több erő és teljesítmény minden feladathoz ez az M5001N emelőrendszerének jelmondata. A stabil II. Kategóriájú 3 pontos függesztőműjének köszönhetően a traktor könnyedén képes megemelni a nehéz munkaeszközöket. 2300 kg teherbírás önmagáért beszél. Valóban értékelni fogja a nagyobb emelőképességet olyan területeken, ahol korábbi traktorja elérte a korlátját.
Hidraulika fokozott rugalmassággal
Ami a hidraulikus rendszert illeti, az M5001N bukókeretes verziója jó választás. Lehetősége van a traktor mellső és hátsó részén található hidraulikus csatlakozások számának a szokásos kettőről ötre történő növelésére.Az öt hidraulikus csatlakozó áramlásszabályozóival lehetővé teszi, hogy egyszerre több feladatot végezzen egyetlen géppel akár öt vezérlőegység használatával , ami nagyban megkönnyíti a legigényesebb feladatok elvégzését is. A Kubota erősebb hidraulikus szivattyúval is ellátta az M5001N-t. Az M5101N modell megnövelt 69 l / perc kapacitása képezi a termelékenység és teljesítmény alapját.
Elektrohidraulikus kardántengely
A független 540 / 540E kardán hajtás alapkivitelben elérhető, és egy gombnyomással be- és kikapcsolható. Opcionálisan kérhető a1000 kardántengely is. A kardántengely önműködően modulálódik, így még a nehéz berendezések is simán indulnak. A hátsó kardántengely kikapcsolásakor a kardántengely fék automatikusan aktiválódik, és a munkaeszköz biztonságosan leáll. A kezelő kiválaszthatja az ECO kardántengely fordulatszámot, amely automatikusan beállíthatja a motor fordulatszámát a megfelelő TLT fordulatszámra, hogy megóvja a tengelycsonk esetleges sérüléseit.
Az elülső tengely ferde fogaskerék-meghajtással és a megdöbbentő 55 ° -os kormányzási szöggel biztosítja az M5001N egyedülálló mozgékonyságát. Ezért a traktor ideális a szűk helyeken végzett munkákhoz.
Puha, talajkímélő fordulás
A kétsebességű Bi speed fordulás, amelyet csak a Kubota biztosít, még könnyebbé teszi a kanyarodást. Ha az első kerekek kormányzási szöge meghaladja a 35 ° -ot, akkor az első kerekek sebessége majdnem megduplázódik a hátsó kerekekéhez képest. Ez lágyabb és szűkebb fordulást eredményez, ami különösen gyengéd a talajhoz. Választhat, hogy dolgozzon-e bi-speed fordulás rásegítéssel és vagy anélkül.
Nagy hasmagasság és a vezetési stabilitás
Első híd kialakítás szintén biztosítja az M5001N hatalmas szabad magasságát, amely osztályának legjobbja. Ez különösen akkor hasznos, ha ültetvénnyel foglalkozik, például gyümölcsösben és szőlőben, a sorokba legallyazott nyesedék már nem lehet akadály. A 80 mm-rel hosszabb tengelytáv további stabilitást és nagyobb kényelmet biztosít a traktor vezetése közben. Az 1.250 mm és 1.940 mm között állítható szélesség biztosítja a biztonságos munkát meredek terepen.
A négykerék-hajtás könnyen be- és kikapcsolható
A négykerék-hajtás be- és kikapcsolható egy gombnyomással. A legjobb az egészben, hogy a traktort még a mezőről az útra való kihajtásakor sem kell leállítani. Ezzel is elősegíti a termelékenységet , egy LED-jelző mutatja az aktuális be vagy kikapcsolt állapotot.
Nincs esélye a csúszásnak
Az M5001N modellen a limited slip differenciálzár az első tengelyen és a kapcsolható differenciálzár a hátsó tengelyen alapfelszereltség. Nagyobb stabilitást és tapadást, valamint sima haladást biztosítanak még a kihívást jelentő talaj- és terepviszonyok között is, még csúszás esetén is.
Keresse szakértő kollégáinkat, szívesen állunk rendelkezésére.
Kérjük, a lehető legpontosabb válasz érdekében írja le, pontosan melyik típusú géppel kapcsolatban érdeklődik, vagy milyen alkatrészt keres.
Köszönjük!
A Két-KATA Kft csapata