TeljesÃtmény, amelyre támaszkodhat
ErÅ‘s szÃv dobog az M5001N motorháztetÅ‘je alatt. Az új V-3800 TIE 4F 4 hengeres motor, 3B kibocsátási szinttel, 73 lóerÅ‘s (a 97/68 / EK irányelv szerint).
Egy extra teljesÃtmény
Az M5071N motorháztetÅ‘ alatt 3,8 l-es motor található , amely ebben a lóerÅ‘-osztályban egyedülálló. Ez a nagy henger ürtartalmú motor az M5071N modell számára biztosÃtja a megfelelÅ‘ teljesÃtményt minden feladathoz.
Tiszta technológia
Az új motor dÃzel részecskeszűrÅ‘ megbÃzhatóan csökkenti a károsanyag kibocsátást. A két elektronikus motor fordulatszám beállÃtás lehetÅ‘vé teszi az ismétlÅ‘dÅ‘ munkafolyamatok kényelmes és gyors beállÃtását, ami nemcsak hasznos, hanem idÅ‘t is takarÃt meg.
Kényelmes sebességfelügyelet
A motorok új elektronikus fordulatszám-vezérlővel rendelkeznek, amellyel a motor fordulatszáma szabályozható. Az RPM üzemmód rendszer aktiválása után a sebesség állandó marad, még akkor is, ha az energiaigény változik. Ennek eredményeként a kardántengely-hajtott munkagépeket állandó fordulatszámon lehet üzemeltetni.
Új üzemanyagtartály
Három tartály helyett, amint az elÅ‘dei használtak, az M5001N-nek csak két nagy tartálya van a fülke alján. Ez nem csak nagyobb kapacitást és ezáltal hosszabb használati idÅ‘t, hanem magasabb kényelmet is biztosÃt. Az új tartály kialakÃtás jobb kilátást biztosÃt a hátsó rész felé, mivel nincs szükség hátsó tartályra. Valamint mivel a három tartály helyett két tartály van, az üzemanyag-fogyasztásmérÅ‘ pontosabb értéket jelez.
Sima váltás a nehéz körülmények között is
A Kubota M5001N berendezésnél kétféle sebességváltó közül választhat: az egyik sebességváltó 18 elÅ‘remeneti és 18 hátrameneti fokozattal, a másik egy komfort sebességváltó 36 elÅ‘remeneti és hátrameneti fokozattal és két terhelés alatt váltható sebességfokozattal . Függetlenül attól, hogy melyiket választja - jó választás. Nagy hatékonysággal alacsony és magas sebességnél is a finoman harmonizált sima váltások biztosÃtják az elégedettséget, a megbÃzhatóságot és a gazdaságosságot.
Egy másik fejlesztés a tengelykapcsoló oldó gomb a 36/36 sebességváltón mint alapfelszereltség; a tengelykapcsoló oldó gomb növeli a kezelő kényelmét a könnyű sebességváltással, csak nyomja meg a gombot, és váltson a 6 fokozat között.
Villámgyors sebességváltás terhelés alatt
A 36E / 36H sebességváltó kétsebességű technológiája villámgyors váltást tesz lehetővé. A növekvő terhelés esetén Hi helyzetben egyszerűen csak nyomja meg a Dual Speed ​​gombot a váltókaron. Ezután csökken a haladási sebesség, és megnő a nyomaték.
Gyors haladás és üzemanyag-megtakarÃtás
A sebességváltó overdrive funkciója alacsony motor fordulatszámot tart nagy sebességű haladáskor. A 40-ECO sebességváltóval gyorsan eljut a rendeltetési helyére, miközben üzemanyagot takarÃt meg és csökkenti a zajterhelést is.
A bukókeret egyszerűen kezelhető
A keret kényelmesen kihajtható vagy behelyezhetÅ‘, ami praktikus, ha alacsonyabb magasságra van szükség, például alacsony épület bejáratnál. Két könnyen hozzáférhetÅ‘ csap segÃtségével egyszerűen és könnyedén behajtható a bukókeret. Csak ki kell lazÃtania a csapokat, majd beállÃtania a keretet, majd újra rögzÃtenie és kész!
Ideális ergonómia és vÃzállóság
A DTH-modellek vezérlÅ‘elemei kényelmesen a vezetőülés jobb oldalán helyezkednek el. Az összes kapcsoló és kar ergonómiailag optimalizált, és különösen könnyedén működtethetÅ‘. A traktor új műszerfalát úgy tervezték, hogy akadálytalan kilátást biztosÃtson Ön elÅ‘tt. Mivel a traktorok munkájához nem jár optimális idÅ‘járási garancia, az összes műszer és kezelÅ‘szerv teljesen vÃzálló. Még a súlyos felhÅ‘szakadások sem okoznak problémát.
Az M5001N könnyedén felveszi a nehéz terheket
Több erÅ‘ és teljesÃtmény minden feladathoz ez az M5001N emelÅ‘rendszerének jelmondata. A stabil II. Kategóriájú 3 pontos függesztÅ‘műjének köszönhetÅ‘en a traktor könnyedén képes megemelni a nehéz munkaeszközöket. 2300 kg teherbÃrás önmagáért beszél. Valóban értékelni fogja a nagyobb emelÅ‘képességet olyan területeken, ahol korábbi traktorja elérte a korlátját.
Hidraulika fokozott rugalmassággal
Ami a hidraulikus rendszert illeti, az M5001N bukókeretes verziója jó választás. LehetÅ‘sége van a traktor mellsÅ‘ és hátsó részén található hidraulikus csatlakozások számának a szokásos kettÅ‘rÅ‘l ötre történÅ‘ növelésére.Az öt hidraulikus csatlakozó áramlásszabályozóival lehetÅ‘vé teszi, hogy egyszerre több feladatot végezzen egyetlen géppel akár öt vezérlÅ‘egység használatával , ami nagyban megkönnyÃti a legigényesebb feladatok elvégzését is. A Kubota erÅ‘sebb hidraulikus szivattyúval is ellátta az M5001N-t. Az M5101N modell megnövelt 69 l / perc kapacitása képezi a termelékenység és teljesÃtmény alapját.
Elektrohidraulikus kardántengely
A független 540 / 540E kardán hajtás alapkivitelben elérhetÅ‘, és egy gombnyomással be- és kikapcsolható. Opcionálisan kérhetÅ‘ a1000 kardántengely is. A kardántengely önműködÅ‘en modulálódik, Ãgy még a nehéz berendezések is simán indulnak. A hátsó kardántengely kikapcsolásakor a kardántengely fék automatikusan aktiválódik, és a munkaeszköz biztonságosan leáll. A kezelÅ‘ kiválaszthatja az ECO kardántengely fordulatszámot, amely automatikusan beállÃthatja a motor fordulatszámát a megfelelÅ‘ TLT fordulatszámra, hogy megóvja a tengelycsonk esetleges sérüléseit.
Az elülsÅ‘ tengely ferde fogaskerék-meghajtással és a megdöbbentÅ‘ 55 ° -os kormányzási szöggel biztosÃtja az M5001N egyedülálló mozgékonyságát. Ezért a traktor ideális a szűk helyeken végzett munkákhoz.
Puha, talajkÃmélÅ‘ fordulás
A kétsebességű Bi speed fordulás, amelyet csak a Kubota biztosÃt, még könnyebbé teszi a kanyarodást. Ha az elsÅ‘ kerekek kormányzási szöge meghaladja a 35 ° -ot, akkor az elsÅ‘ kerekek sebessége majdnem megduplázódik a hátsó kerekekéhez képest. Ez lágyabb és szűkebb fordulást eredményez, ami különösen gyengéd a talajhoz. Választhat, hogy dolgozzon-e bi-speed fordulás rásegÃtéssel és vagy anélkül.
Nagy hasmagasság és a vezetési stabilitás
ElsÅ‘ hÃd kialakÃtás szintén biztosÃtja az M5001N hatalmas szabad magasságát, amely osztályának legjobbja. Ez különösen akkor hasznos, ha ültetvénnyel foglalkozik, például gyümölcsösben és szÅ‘lÅ‘ben, a sorokba legallyazott nyesedék már nem lehet akadály. A 80 mm-rel hosszabb tengelytáv további stabilitást és nagyobb kényelmet biztosÃt a traktor vezetése közben. Az 1.250 mm és 1.940 mm között állÃtható szélesség biztosÃtja a biztonságos munkát meredek terepen.
A négykerék-hajtás könnyen be- és kikapcsolható
A négykerék-hajtás be- és kikapcsolható egy gombnyomással. A legjobb az egészben, hogy a traktort még a mezÅ‘rÅ‘l az útra való kihajtásakor sem kell leállÃtani. Ezzel is elÅ‘segÃti a termelékenységet , egy LED-jelzÅ‘ mutatja az aktuális be vagy kikapcsolt állapotot.
Nincs esélye a csúszásnak
Az M5001N modellen a limited slip differenciálzár az elsÅ‘ tengelyen és a kapcsolható differenciálzár a hátsó tengelyen alapfelszereltség. Nagyobb stabilitást és tapadást, valamint sima haladást biztosÃtanak még a kihÃvást jelentÅ‘ talaj- és terepviszonyok között is, még csúszás esetén is.
Keresse szakértÅ‘ kollégáinkat, szÃvesen állunk rendelkezésére.
Kérjük, a lehetÅ‘ legpontosabb válasz érdekében Ãrja le, pontosan melyik tÃpusú géppel kapcsolatban érdeklÅ‘dik, vagy milyen alkatrészt keres.
Köszönjük!
A Két-KATA Kft csapata