Piacvezető technológia a motorháztető alatt
A Kubota legkorszerűbb dízelmotor-technológiának köszönhetően az M5001 könnyedén megbirkózik a feladatokkal, miközben környezetbarát is marad. Az erőteljes, megbízható, tiszta és csendes négyhengeres V3800 motorok a két M5001 sorozatú M5091 illetve M5111 modellben le fogják nyűgözni megbízható teljesítményükkel.
A kombinációnk teszi különlegessé!
A közös nyomócsöves rendszer (CRS) optimalizálja az égést, hosszú élettartamú és csendes motort eredményezve. A Kubota az első traktorgyártó, amely a Common Rail befecskendező rendszert egy SCR AdBlue katalizátorral, vízhűtéses kipufogógáz-visszavezetéssel (EGR), dízel részecskeszűrővel (DPF) és dízel-oxidációs katalizátorral (DOC) használja. A piacvezető technológia kombinációja kiváló teljesítményértékeket és optimális üzemanyag-hatékonyságot eredményez. A V3800 16 szelepes motor megfelel a legújabb Euro Stage IV kibocsátási szabványok szigorú követelményeinek is.
Hasznos fordulatszám vezérlés
A motorok egy új elektronikus fordulatszám-szabályozóval is rendelkeznek, amely a motor fordulatszámát szabályozza. A rendszer aktiválása után a motor fordulatszám állandó marad, függetlenül a szükséges teljesítménytől. Ez által a kardántengely-meghajtású munkagépeket hatékonyabban lehet üzemeltetni. Ismétlődő TLT-s munkák esetén minden beállítást egy gombnyomással előhívhat.
Gyors, kényelmes és hatékony karbantartás
A traktor egy darabból álló motorháztetetője szélesre nyílik, lehetővé téve az egyszerű és akadálytalan hozzáférést az összes karbantartási ponthoz. A folyadék feltöltés ugyanolyan egyszerű, mint a karbantartás. A 105 literes dízeltartály és a 12,3 literes AdBlue tartály biztonságosan és kényelmesen után tölthető a talajszintről.
Könnyen válthat magasabb fokozatra
Az M5001 felhasználóbarát sebességváltója nagyon sima és egyszerű váltást biztosít. A 36 előremeneti és hátrameneti fokozat minden igényéhez alkalmazkodhat: a szántóföldön vagy legelőn végzett munkától a kertészeti parcellákig.
Közvetlen, sima sebességváltás
6 szinkronizált sebességfokozattal és Dual Speed technológiával ellátott három tartományban 36 előre- és hátrameneti fokozat közül választhat. A sebességváltó lehetővé teszi a fokozatok közvetlen és rendkívül zökkenőmentes átváltását.
Érzékeny és pontos hidraulikus irányváltás
A fő tengelykapcsoló nagyon pontosan működtethető a munkagépekhez történő rááláskor. Ilyen lassú manőverek esetén a tengelykapcsoló-pedált használhatja a hidraulikus szelep vezérléséhez, amely simán és pontosan kapcsolja a tengelykapcsolót. Ez nagyban megkönnyíti a kevésbé fárasztóvá tesz a műveleteket.
Gyorsan haladjon és ugyanakkor takarítson meg üzemanyagot is
A traktor sebességváltója alacsonyan tartja a motor fordulatszámát nagy sebességű haladás esetén az overdrive technológiának köszönhetően. Ez a 40-ECO sebességváltó gyorsan eljuttatja a rendeltetési helyére, és ezzel egyidejűleg üzemanyagot is takarít meg.
Könnyű irányváltás
Az elektrohidraulikus váltókar segítségével gyorsabban és könnyebben válthat irányt kuplung használata nélkül, mint valaha. Csak mozgassa kicsit a hidraulikus irányváltó kart előre és hátra.
Könnyű beszállás és kijutás
A kényelem és a komfort az ajtókkal kezdődik. Az M5001 nagy üvegajtói szélesre nyílnak, biztonságos és egyszerű be- és kijáratot biztosítanak mindkét oldalon. Ez ideális, ha sokat jár fel- és le a traktoron. A felépítmény és a tökéletesen elhelyezett pedálok hatalmas fej- és lábteret is biztosítanak.
Tiszta kilátás minden oldalról
Ebben az osztályban nagyon kevés kabin biztosítja a munkakörnyezet ilyen kiváló, közvetlen láthatóságát. A Kubota a fülkét ívelt üveggel szerelte fel. Ez nem csak kevesebb tükröződést eredményez, hanem az üveg tágas érzést is nyújt. A keskeny fülkeoszlopok és a jól megtervezett motorháztető mind hozzájárulnak ehhez, akárcsak a fülke oldalán elhelyezett kipufogócső. Az üvegajtóknak köszönhetően nagyon jó az előre felé való kilátás.
Nagyszerű klíma egész évben
A vezető ülés alatt elhelyezett alap felszereltségű légkondicionáló és fűtőrendszer nyáron hűvös, télen pedig meleg. A hajlított üveg és az kiválóan elhelyezett légfúvókák a kormányoszlopon tökéletesen keringtetik a levegőt a vezetőfülkében. A Kubota kereskedője felszerelhet egy opcionálisan kérhető elektromos páramentesítő szettet is. Ami tiszta hátsó kilátást biztosít nagyon durva időjárási körülmények között is.
A legfontosabb hogy minden közel van
A műszerfal egyértelműen van megtervezve. Könnyen olvasható és ugyanolyan a kialakítással rendelkezik , mint társai, a Kubota M7003 és az MGX IV, így minden fontos működési adat egy pillanat alatt elérhető az Ön számára.
Erőfeszítés nélkül emelje fel a hátsó munkaeszközöket
Az erőteljes, 3 pontos II. kategóriájú függesztőmű lehetővé teszi az M5001 számára, hogy könnyedén felvegye a nehéz munkaeszközöket. A munkaeszközök gyorsan és egyszerűen csatlakoztathatók és leválaszthatóak. A nagy teljesítményű 3 pontos emelőnek köszönhetően a legnehezebb feladatokat is könnyedén tudja kezdeni.
Az M5001 külső hidraulika rendkívül nagy teljesítményű, gyorsan reagál, könnyen karbantartható és megnövelt emelési kapacitású. A hidraulikus szivattyú képes garantálni a homlokrakodó gyors és hatékony működését, javítva a termelékenységet és a teljesítményt. Alap felszereltségben két vezérlőszelepet tartalmaz és opcióként egy további hidraulikus szelepet választhat, áramlásszabályzóval vagy akár anélkül.
Optimalizált működés
Az M5001 függesztőkar-vezérlő rendszere lehetővé teszi a hátsó kiegészítők optimális használatát. A helyzetszabályozás a csatlakoztatott munkaeszközt a vonóerőtől függetlenül kezeli. Az erőszabályzás a géphez szükséges vonóerőt is figyeli, és az állandó tapadás fenntartása érdekében automatikusan reagál a különböző talajviszonyokra. Mindkét szabályzási mód együtt is használható a vegyes, mix funkcióban.
Nagyon hatékony TLT-munka
Függetlenül attól, hogy kaszál, bálázik vagy permetez - mindig számíthat a független kardántengelyre 540 fordulat / perc vagy 540 Eco fordulat / perc sebességgel, bárhol és bármikor. A kardántengely fék automatikusan bekapcsol, amikor a kardántengelyt kikapcsolják, ezáltal a munkaeszközök biztonságos állásba kerül. A kardántengely tengelykapcsoló munka közben elektrohidraulikusan kapcsolható és kioldható. Ez még hatékonyabbá teszi az olyan feladatokat, mint például a kaszálás vagy a bálázás. Igény esetén a traktor felszerelhető 1000 es kardántengellyvel is.
<
Még mindig nem elégedett?
A Kubota M5001 a manőverező képesség szempontjából saját osztályba tartozik. Megtapasztalhatja, amint szűk helyre kerül. A tapadás és a hasmagasság szintén kiváló! Az első tengely és a ferde szöghajtás rendkívül jól manőverezhető, és fantasztikus 55 fokos kormányzási szöggel rendelkezik, tökéletes szűk helyeken is.
A Kubota több mint 30 éve használja az első tengelyeket ferde hajtóművel. Ez a kombináció nemcsak a nagyon szűk fordulási sugárért felelős, hanem lehetővé teszi a magas karbantartásigényű univerzális csatlakozások kiküszöbölését is. A csúszás a fordulások alatt szabályozott. Ha nehéz terepen használják, akkor használhatják a hátsó differenciálzárat is .
A fékezés egyszerű
Az összes M5001 két körös fékvezetékkel van felszerelve, hogy nehéz körülmények között - például nehéz utánfutó esetén - biztosítsák a nagy teljesítményt. Az M5001 olajfürdős többtárcsás fékekkel rendelkezik. Kevesebb pedál erőt igényel, ami nagyban megkönnyíti az ön munkáját. Még ismétlődő nehéz munkakörülmények között is megtartják nagy teljesítményüket és fékezési képességüket.
Négykerék-meghajtás könnyen bekapcsolható és kioldható
A négykerék-meghajtást egy gomb megnyomásával kapcsolhatja be és kapcsolhatja ki. A legjobb az egészben, hogy a traktort nem kell leállítani, még akkor sem, ha a szántóföldről a közútra hajt ki. Ezáltal növelve a termelékenységet. Egy LED kijelző mutatja az aktuális be vagy kikapcsolt állapotot. A fék megnyomásakor a négykerék-hajtás automatikusan bekapcsol a jobb fékerő érdekében.
Traktor és homlokrakodó: 1 forrásból
Az M5001 és az LA1854 lehetővé teszi a traktor és a homlokrakodó közötti tökéletes kapcsolatot a gazdasága számára. Mindkettő ugyanabból a Kubota forrásból származik és. A motorháztető nagyszerű láthatóságot biztosít a homlokrakodó vagy az első munkagép felé. Tökéletesen biztosítja a kilátást és a biztonságos munkát. A zuhanásgátló szelepek lehetővé teszik a homlokrakodó helyzetének megtartását, még akkor is, ha elveszik a hidraulikus nyomás.
Gyorscsatlakozók, amelyek megfelelnek a nevüknek
Függetlenül attól, hogy trágyavilla, raklapvilla, bálavilla vagy kanál dolgozik a rakodón mindegyik gyorsan csatlakoztatható és eltávolítható az M-sorozatú homlokrakodóról. A szokásos Euro gyorscsatlakozási rendszerrel van ellátva, hogy az euró csatlakozással rendelkező eszközöket rögzítse. Így nehéz terheket kezelhetnek, akkor is ha nagy emelőkapacitásra van szükség. Az opcionális Kubota gyorscsatlakozóval mind a négy, vagy mind a hat hidraulikavezetéket egyszerre csatlakoztathatja, és ugyanolyan könnyen le is választhatja.
Nagy kényelmet nyújt a vezetőnek
A KSR (Kubota Shockless Ride) rezgéscsillapító rendszer minimálisra csökkenti a járművezető által tapasztalt rezgéseket, amelyek göröngyös terepen történő munkavégzéskor vagy nagyobb szállítási utak során jelentkezhetnek. Ezt a funkciót a KSR szelep alatti vezérlés segítségével be is lehet beállítani vagy be- és kikapcsolni. A homlokrakodó egyszerűen vezérelhető az M5001 jobb oldali kezelőfelületén található, könnyen elérhető joystick segítségével.
Keresse szakértő kollégáinkat, szívesen állunk rendelkezésére.
Kérjük, a lehető legpontosabb válasz érdekében írja le, pontosan melyik típusú géppel kapcsolatban érdeklődik, vagy milyen alkatrészt keres.
Köszönjük!
A Két-KATA Kft csapata